반응형

* The victory was a crucial one for Donald J. Trump, who has seen his delegate lead slipping away recently.
승리는 도날드 트럼프에게 중요한 것이었다. 최근에 대표 리드에서 미끄러져 나간것처럼 보였던 그였다.
* Hillary Clinton dealt a severe blow to Bernie Sanders as she won her adopted home state.
힐러리 클린턴은 버니 샌더스에게 심한 타격을 주었다. 마치 그녀가 선정한 홈그라운드 주에서 이긴것 과 같았다.



NEWS ANALYSIS - 뉴스 분석
The Test for Trump: Win Delegates, Not Just Voters
트럼프를 위한 테스트: 대표자들을 이겼다. 그들은 단순한 유권자가 아니다.
Mr. Trump is gaining steam at the ballot box, but his challenge now is to secure delegates in the event of a floor fight at the Republican convention.
트러프씨가 투표함에서 기력을 얻고 있는 중이다. 그러나 그의 도전은 이제 공화당 규례에서 밑바닥 싸움의 사건에 있는 대표자들을 것을 보호하는 것이다.




Takeaways From New York’s Primaries
뉴욕 예비선거로 부터 가져오기
Mrs. Clinton showed the breadth and durability of her coalition, and Mr. Trump showed no weakness.
클린턴 여사는 폭넓음과 그녀 연합체의 내구력을 보여주었다. 그리고 트럼프씨는 약함이 없음을 보여주었다.

반응형

+ Recent posts